THIS IS PERFECT!

Sep 1st 17 reblog
#so hot#omg

DEAR CASTLE FANDOM,

Always Deleted Scene
Bloopers
DVD Extras

Will be out on Tuesday (Morning for the US)

@Castillionism and @Castleinsanity

Aug 31st 561 reblog

Get to know: Stana Katic (insp.)

Aug 31st 542 reblog
Aug 31st 5551 reblog

kitkatbex47:

I seriously can’t wait until new Castle pictures start showing up on my feed.

That,my fellow Castle fans,will be the day that I die.

Aug 31st 46 reblog
#yep

'Stana and Nathan'- Follow me and I follow back! 

Only one photo in this set is real. The rest are manips! Geez…

Aug 31st 29 reblog

whorville:

[I THINK WE SHOULD BE FRIENDS BUT IM TOO SCARED TO TALK TO YOU]

Aug 31st 180769 reblog

Stana Katic & Kris Brkljac - Confirmation of Love

allylstana:

caskett-lover-27-11:

I hope that you will understand. I was glad to hear there was article in Croatian magazine about Stana.

Okay, so here it is translation from Gloria, August 2014 (x).

Hollywood actress who has Croatian roots and Australian businessman originally from Serbia are in relationship over the…

yeah true! to be honest, I kinda hope we will know after the show ended. On the one hand I don’t care as everyone of them is happy. On the other hand would it be interessting to know if the rumours were true :)

They did not dated! Where’s this even coming from? We have no confirmation!

Aug 31st 76 reblog
rainingcherries:

alwaysacastillion:

caskett-lover-27-11:

mp3musiclover:

caskett-lover-27-11:


Article in Gloria, August 2014. (thanks to my friend)


Headline : Stana Katic & Kris Brkljac - Confirmation of Love 

Later I will try to translate whole article, one part is really funny (for me).

Okay, are they fucking serious? Where the fuck did they get the information that she was dating Nathan for 3 years?? So done

Yep, that it’s that funny part, and juiciest. I just love Croatian tabloids haha.
Nowhere in America have not read about it and they write that. I know for sure they were together, but this is the first information they we’re in such long relationship.

The funniest thing to me is that they did’t even say it was rumored that they were together, they just said it like it was a well known fact.

Did Nathan and Stana even date at all? Where’s the evidence? Don’t get me wrong, i love ‘stanathan’ but I really can’t see them being together in real life.

Yeah, me too. I don’t think they dated…

rainingcherries:

alwaysacastillion:

caskett-lover-27-11:

mp3musiclover:

caskett-lover-27-11:

Article in Gloria, August 2014. (thanks to my friend)

Headline : Stana Katic & Kris Brkljac - Confirmation of Love 

Later I will try to translate whole article, one part is really funny (for me).

Okay, are they fucking serious? Where the fuck did they get the information that she was dating Nathan for 3 years?? So done

Yep, that it’s that funny part, and juiciest. I just love Croatian tabloids haha.

Nowhere in America have not read about it and they write that. I know for sure they were together, but this is the first information they we’re in such long relationship.

The funniest thing to me is that they did’t even say it was rumored that they were together, they just said it like it was a well known fact.

Did Nathan and Stana even date at all? Where’s the evidence? Don’t get me wrong, i love ‘stanathan’ but I really can’t see them being together in real life.

Yeah, me too. I don’t think they dated…

Aug 31st 147 reblog
mp3musiclover:

caskett-lover-27-11:


Article in Gloria, August 2014. (thanks to my friend)


Headline : Stana Katic & Kris Brkljac - Confirmation of Love 

Later I will try to translate whole article, one part is really funny (for me).

Okay, are they fucking serious? Where the fuck did they get the information that she was dating Nathan for 3 years?? So done

Hahah I love tabloids! 

mp3musiclover:

caskett-lover-27-11:

Article in Gloria, August 2014. (thanks to my friend)

Headline : Stana Katic & Kris Brkljac - Confirmation of Love 

Later I will try to translate whole article, one part is really funny (for me).

Okay, are they fucking serious? Where the fuck did they get the information that she was dating Nathan for 3 years?? So done

Hahah I love tabloids! 

Aug 30th 147 reblog

mylifeaskriz:

ruineshumaines:

Liz Climo on Tumblr.

this really cheered me up

This is so cute!

Aug 30th 359852 reblog
#aww#cute

Meet introvertedcaskettshipper!

castlefanbase:

Name: Gosia

Nicknames: they don’t make sense in English ^^

Age: 19

Gender: Female

Birthday: 7th of April

Country/Time zone: Poland/CET

Languages I speak: Polish/English

I watch Castle since: 2010

I started watching it because: I saw clips on YouTube and I loved it

The highest number…

Aug 29th 2 reblog
Aug 29th 1050 reblog
Hello, could you check out my blog and tell me what you think? I would really appreciate it. Thank you! Have a good day and I'm sorry if I bother you!

You’re not bothering me at all! Your blog looks great. That’s a great idea! I hope it’s gonna be successful! Take care!